25 Mayıs 2012 Cuma

Nevriye -Sancho Peki Maya mı? Lindsay mi?

Nevriye konusunda görüşüm duruşum belli. Ama Galatasaray Kadın basketbol takımının sahiplenilmesini istiyorum. içerisinde bu kadar Galatasaray'lı ve camiasını sahiplenen kız varken bile takımı sahiplenmiyorsa bu taraftar, o zaman varsın gelsin Nevriye. Çünkü başarı olmadığı sürece kimsenin umurunda olacağı yok. Hoş başarı gelse de başka bahaneler gelecektir. Galatasaray taraftarı maça hele ki kadın basket maçına gelmemek için bahane üretmeye bayılır. Allahı var Kadın basketbol şubemizin idarecileri de koz vermek için her sezon başı yeni strateji geliştiriyor gibime geliyor.

Geçen sene Şaziye transferi içnide aynı tepkiler vardı. Allahı var koca sezon seyrettim takıma yararlı olmak için elinden geleni de yaptı. Son maçtan önce "Şaziye bu senin maçın olacak!" dediğimde güvenliydi buna hazırdı. Maç bittiğinde göz göze geldiğimizde bana bakışlarını unutmuyorum. Suçluluk duyuyordu yapamadık üzüntüsündeydi. Galatasaray'da istediğim oyuncu profili bu. Başarmak için mücadele etmeli başaramazsa o suçluluğu hüznü yaşamalı ama pes etmemeli. Tıpkı Işıl'ın kupa seromonisine gelip plaketi aldıktan sonra bize bakışları gibi. Ben o kızları öyle bakarken görmek istemiyorum. Bunun için onlar çalıştığı gibi idarecilerinde yönetiminde çalışması lazım kadro homojen olmalı

Transferlere gelirsek başta da dediğim gibi, bu şartlar altında Nevriye gelirse itirazım olmaz. Buna sevinirim. Galatasaray o gelirse güçlenmez ama FB o giderse zayıflayacaktır. Gelip gelmeyeceği konusunda bilgim yok. Çoğunluk geldi geliyor diyor ben se nasıl Dee'nin gittiğine uzun süre inanmamışsam onun geleceğine de inanmıyorum kulüp açıklayana kadar.

Bunun dışında Ros Casares'in mali durumunun belirsizliği sonucu o takıma yüklendiğimiz kesin. Bu da sezon başında yazdığım konuya geliyor. Transferleri hemen yapmadıysan artık acele etmenin gereği yok sabırlı olmalıyız demiştim. İşte onun meyvelerini yiyoruz şu an bir nevi. Maya gelirmi gelmez mi bilmiyorum ama Sancho büyük ihtimalle gelecek sanırım. Hatta anlaşma aşamasına gelinmiş.

Maya gelmez ise Amerikalı tercihini PG'den yana kullanmak yararlı olacak düşüncesinde ısrarcıyım. Sue Bird-Becky Hammon gibi iyi guardlar var ama gene daha önce dediğim gibi en doğru isim L.Whalen olacaktır.Çünkü Işılla birlikte hem çift oyun kuruculu bir sistemle oynayabilir hem de Lindsay'in içeri penetrelerinden şutundan faydalanırız. 1-2 oynayan Lindsay'i tercih ederim 2-3 oynayan Maya Moore yerine. Önümüzdeki günler Kadın basketbolu için güzel haberlere gebe ama tekrarlamak gerekirse, benim için en güzel haber idari kadronun istifası veya görevine son verilmesi olacaktır. Umarım "tüm beklentilerim" sezon başlamadan karşılanmış olur. Son olarak Mihriban Mihriban Mihriban!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder